friendship ?

jag vet inte vad jag ska ta mig till.
jag vet inte vart jag har dig längre.
jag vet inte om allt är bra som vi säger.
jag vet inte vad jag ska göra
eller säga.
du litar inte på mig.
jag vill bara ha det som förr , men du tror det är något annat.
du bryr dig inte.
inte om något.
inte som har med mig att göra.
jag borde inte skriva såhär. jag borde inte ens tycka så.
men jag kan inte kontrollera hur jag känner.
det är bara så jobbigt.
för jag kämpar , fan vad jag kämpar,
medan det känns som du inte gör något.
jag springer efter dig som en hund.
men det är inte så det borde vara.
men jag gör det ändå , för jag vet att du skiter i vilket
jag är trött på det.
satt och läste lite grejor jag har skrivit till dig.
kände tårarna fylla ögonen , men jag ville inte gråta.
inte framför dig.
det enda jag vill är att jag vill känna så igen ,
som jag kände då när jag skrev allt det till dig.
jag säger inte att jag inte känner så,
utan att det sakta försvinner.
vi har skapat många minnen under dessa 5 månader.
vi har haft det både bra och dåligt.
men jag tycker alltid om att titta tillbaka våra tider tillsammans.
alla våra samtal.
fan vad jag saknar dom.
och det värsta/ bästa är att jag kommer ihåg vartenda ord du har sagt till mig.
just nu vet jag inte vad som händer eller kommer hända.
jag vill så mycket.
men jag vet inte vad du vill.
vi har ändå byggt upp något speciellt..
du ska veta vad som än händer, så kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta.
för grundvis , är du en underbarvän.. ♥
2009-06-23 @ 20:44:37 feelings. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0