9c ♥

vaknade vid halv elva idag. har fixat mig och sånt nu. ännu en dag , när man blev glad av att ställa sig på vågen ! :) halva vägen nu. snart ska jag ner till stationen och träffa min superduperunderbara klass ! det blir helsingborg, femkamp och pizza och massa skoj ! sen hem , fixa till sig snabbt ,sen ner till ugglan för lite grillfest ! :)
kommer bli en super dag !

och det behövs i mitt liv just nu. mina dagar har inte varit så ljusna. bara massa jävla problem hela tiden. åh. jag ger upp !


18 / 6 - 09 : hej då ! det är synd att det blev såhär... <3

varför förstår ni inte ?
ni gör bara problem
ni bryr er inte ett skit.
och sen lägger ni all skit på mig.
seriöst , orka !
jag är inte så stark som ni tror jag är.
verkligen inte.
kanske var det innan.
men inte nu !

saaga , min underbara saga ! tack för det urgulliga mmset. it made my day !
och jag saknar verkligen sönder dig.
längtar tills jag träffar dig idag.
ska krama sönder dig.
en sån vän som dig alltså, gud.
aldrig har vi haft problem.
aldrig tjafsat.
många anser det negativt.
men inte jag !
jag litar på dig till 110 %
och jag vet att jag kan prata med dig om allt !
jag älskar dig min sötaste vanilj ! ♥

choklad ♥ vanilj - forever and ever !

2009-06-18 @ 11:55:04 special moments. Permalink


Kommentarer
Postat av: Vanilj (a)

Åh älskis!

Jag trodde nästan nt du fått det.. :(

Men nu när jag läser detta, GAH it made my day! <3

Längtar tills vi ses om ca en halvtimme från nu (a)

Ska krama ihjäl dig då vetu! <33333

Mitt favorit choklad.. Charline! <3

2009-06-18 @ 12:09:02
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0