fan...

dagen börja tidigt. det blev film direkt! först john tucker must die och sen never back down.
båda väldigt bra filmer ! och fler filmer blir det ikväll. green mile är först på listan!
saga kom innan till mig ! :) vi satt ute , snacka , åt rabarber och hade det mysigt !
hon stack för ett tag sen.. =/
tack för idag käraste, det behövdes. du är det jag behöver just nu.
du är den enda som förstår. jag älskar dig, det måste vi göra om! ♥


jag saknar min pungrakare :/
längesen vi sågs.
måste vänta till torsdag!!! =/
vill bara krama om henne..
*suck*
jag älskar dig julia, och det kommer jag alltid göra. <3

förlåt för allt..

jag vet inte vad jag ska göra med dig.
orkar fan inte !
du säger att det kommer bli bättre.
men det blir det inte.
och det kommer det aldrig bli..
2009-07-12 @ 17:11:33 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0