tröööötttt.

jag är så trött. och jag har skiiiit mkt läxa. jag har den jävla feta matte saken till imorgon, och jag har typ nt börjat. sen franskan. och engelskan. omg. och så lan imorgon. och så hbg efter skolan på torsdag. och party på fredag. jag är så körd =( saga gör ju nt det bättre genom att säga att hon är ledig på torsdag -.-

iaf, på torsdag blir det hbg / (väla? ) på torsdag med saga :D sitta hemma hela dagen får hon nt göra ;) <3

nej nu ska jag fortsätta på matten! lååång natt framför mig.. :(
2009-12-15 @ 21:38:03 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Sagan

hahah nej men världens fetaste sovmorgon får jag iaf! ;) MOHAHA <33

2009-12-15 @ 21:49:04
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0