snyft..

snyft! skrev världens bästa grej i kenzas tävling och så vann jag inte !! =( men men , har 23 dagar kvar på mig. ska tävla varenda jävla dag :D!!! JAG SKA VINNA NÅGOT =D

FAN, har inte pluggat ett enda skit idag, har varit så jävla trött. ååhh, kommer få känna på den skiten imorgon alltså. plugga som fan imorgon, OCH JAG MÅSTE!! massa läxor och har prov. bajs =/ nej nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon. WIHO , vi slutar halv tre imon ! HAPPY! MEER TID ÅT LÄXOOOOR =D -.-

GODNATT!!!


jag orkar inte bry mig.
jag är förvirrad.
jag vet inte vem jag har längre.
eller vart jag har dom...

2009-12-01 @ 22:23:28 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0