ojojoj

inte uppdaterat på ett tag känns det som :O haft fullt upp hela helgen, men helgen har vairt great! (y)

igår; tåg toget till jobbet kvart över elva. sen jobb. fick sålt en dag, men typ inga var där. och jag var jävligt trött när jag sluta. såå. funderar på att sluta där, och som sagt hoppas på det bästa av dom andra jobben jag har sökt till ! :) efter jobbet gick jag runt i stan och sånt. men sen när jag skulle till tåget och möta upp Rita, så kom jag helt lost i malmö. jag kom typ ut till ingenstans. fan vad läskigt det var! men med lite hjälp av rita och ett par som var dumma i huvet så kom jag fram :) och jag mötte upp Rita! ♥ sen tog vi tåget till hässle och det blev en jävla massa skratt och flumm i hässle xD!!! sen kom sara! :) så stack vi till "konserten". lasse, linus och co var riktigt bra asså!!! :D sen tog jag , sara , rita , pernilla och hennes kompis tåget kl 22.22! :) var tvungen att gömma mig på toaletten ett tag xD HAHA :D men jag lyckades ;) sen gick jag hem , åt och somna gott!

idag; slappe hela dagen. sen blev det väla. och nu är jag här och pluggar och lyssnar på erik , gaaah gåshud! ♥
man märkte att jag nt varit inne på datan ett tag eftersom jag hade 185 inlägg att läsa på bloglovin ;) HAHA :D
2009-12-13 @ 19:34:38 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0