nyårsafton! :)

godmorgon sötnosar! :) livet leker? :)

ingen uppdatering igår eftersom jag vakna vid ett och fick reda på att vi skulle iväg vid fem och titta rögle - djurgården! :) naaaajs :D stack då vid fem , kmr inte ihåg när vi kom dit. men jävlar vad folk , och jävlar vilken stämning. fick riktigt bra platser, och matchen var väldigt bra, spännande och jämn. men tyvärr slutade matchen 1-2. men men! kom hem runt halv elva - elva :) fixade musik lista till angella och sen gick jag och lade mig :) gick och lade mig rätt tidigt igår, vid halv två , så därför blev det att jag vaknade idag vid kvart i elva.

idag ska jag ;

* ta bort hår ;D
* sticka till netto och handla grejor.
* hem till ida och hämta saker.
* fixa mitt hår och smink! :)
* äta hemma med familjen.
* sen på kvällen blir det partyy hos felle! =D där det nya året firas in <3



nej nu ska jag sticka och göra lite nytta medan jag väntar på att ida ska logga in ;D
2009-12-31 @ 11:14:50 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0