livet leker! :)

slutade runt tre idag. chill eftermiddag. även kines ringde mig, och han lever tack gode gud :) efter skolan satt jag med några i cafeterian, tjejerna hade det väldigt kul med att fixa lasse och robbans hår, dom blev så fina så ;) sen stack jag hem. och sen jag kom hem har jag plattat syrrans hår ;D och pratat med mamma och pappa om julklappar! :) nu snart ska jag sätta mig och plugga :) blir nog titta film sen sova!

IMORGON ÄR DET FREDAG OCH DÅ SKA JAG TRÄFFA SAGA ! :) ♥

har nt mått så bra denna veckan, men mår mkt bättre nu. och nu känns det som livet leker! :) imon ska jag som sagt träffa saga, på lördag blir det jobb och in till hässle på konsert. sen på söndag vet jag inte! sen imorgon är det fan bara en vecka kvar till jullovet och till PGFESTEN ! :D

jag pallar inte dig.
2009-12-10 @ 17:46:28 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0