lång dag!

är hemma efter en lång dag. eller kom hem runt åtta!!! här kommer min dag;

vaknade då vid åtta. tog tåget kvart över tio. gick runt lite i hässle och fick med mig en sak till naglar! :) sen tog jag tåget till malmö 11.24. stack direkt till jobbet! vi blev typ åtta tjejer , 7 blattar och en svenne ;) HAHA! vi gick igenom arbetet och sånt, sen kom resten av folket som skulle jobba där, åtta blattetjejer och en svenne! HAAHHA!!! sen var det bara att börja jobba. fy fan vad kul det var alltså ! =D och love the girl!!! slutade vid fem , tog tåget 17.28 med johnny ;D vi hann inte med tåget till pp för att jävla malmö tåget blev försenat. så vi fick lalla runder på stationen i hässleholm en timme. tog tåget till pp 19.22 och båda somna på tåget xD haha! sen hem ,  käka, och det satt fint eftersom jag nt hade ätit nått sen 11 x) och nu sitter jag här :D trött som fan x)

nu! ni är säket nyfikna på vad jag jobbar med, jo jag jobbar på företaget sumo i malmö , det är telefonförsäljning och vi säljer oftast tidningar ibland cd/dvd skivor! riktigt kul är det, ni borde börja (y) =D


fy fan vad besviken jag är på dig!
2009-12-05 @ 21:34:17 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina :D

HAHHAHHAHHA du och Johnny är luffiga xd

2009-12-05 @ 23:53:29
URL: http://inaatraan.blogg.se/
Postat av: Cuongphan

Cool design du har på din blogg! :D

2009-12-06 @ 00:38:22
URL: http://cuongphan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0