kill me, twice! (?)

oh gud vad trött jag är. men jag somnade gott av att jag satt och titta på new moon innan jag gick och la mig! OOOHH LOVE IT!!!!!! kommer knarka den typ 10000000 ggr. måste även hitta min twilight film!!!! värsta beroende. ska även börja läsa resten av böckerna, så fort linus har läst ut tvåan. asså seriöst ingen fattar hur mkt jag längtar tills trean kommer ut. jag döööörr. jag kmr fan i mig vara den första som köper biljetterna!

iaf back to reality tid! nu har vi historia, vill bara dööö -.- sen har vi engelska ^^ sen mat , sen data prov och SEN HEM !!!! :D slutar halv tre, kanske tidigare ifall jag blir klar med provet tidigare :D
2009-12-09 @ 09:09:30 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina :D

var fick du New Moon ifrån? :O

2009-12-09 @ 18:04:09
URL: http://inaatraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0