höga förväntningar ?

mina vänner har ju jävligt höga förväntningar på mig..

( när jag skulle berätta om mitt nya jobb )

jag - ÅÅÅÅÅHH VET NI =D ? ( skuttar av glädje )
mina vänner ( angella, nora & andy ) - nej? vad . ?( lät ju verkligen som dom brydde sig )
jag - JAG HAR SKAFFAT JOBB OCH JAG BÖRJAR PÅ LÖRDAG =D
mina vänner - ( ja då fan i mig blev dom glada ) skuttade till och alla samtidigt fråga dom mig; som städerska? =D

dom har verkligen höga förväntningar på mig dom! :) men jag älskar dom ändå!!! ♥



angående mitt jobb ( älskar och säga det ) så får ni inget veta förrän på lördag när jag kommit hem från jobbet :D!!!
2009-12-01 @ 18:37:36 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0