glad hest!

challe är en glad hest idag :D
sov till halv ett, skönt som fan! har tittat " how i met you're mother" hela dagen ! && om typ en timme kommer världens bästa till mig :D vi ska snacka skit, göra lite hemlisar , spela wii och till och med kanske går ut och går. vi ska nog försöka träffa boysen! <3 sen ska min mupp sova här inatt :D wiiiiee, denna dage kommer bli LEGANDARY!!!!! höhö :D nej nu ska jag kila. massa saker att fixa; fixa naglarna, fixa håret, sminka mig, dammsuga mitt rum och förbereda en sak :D puss och hej :D


p.s kommer nog bli en del uppdateringar av både mig och saga, med en del foton antagligen :D
2009-12-27 @ 15:38:47 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0