fkaöfkaölfaklfka

( kommer inte på någon rubrik )

efter skolan stanna jag kvar lite med felle och spela trackmania ( ett bilspel ) RIKTIGT KUL =D helt beroende nu :D iaf sen drog jag till stationen och mötte upp angella och nora, snacka och sånt. träffade även annat folk. =) sen hem och spela trackmania xD sen drog jag till ica -.- sen hem löste lite problem! ♥ och nu sitter jag bara här, mkt gladare än innan ! :) och innan i skolan fick jag även ett sms av jobbet :D!!!

" Hejsan! Imorgon, lördag, är du bokad till utbildning och provjobb kl 12.30 på **** **. Vi kommer att bjuda på tårta och sälja grymma projekt. Vi ses då! Mvh **** "

fy fan vad jag längtar tills imorgon! =D jag skiter fullständigt i att jag måste vakna till 9 och att jag måsta ta tåget 10.14 från pp och vänta 50 min i hässle, jag skiter i det, för jag är så jävla glad!! =D får ta med mig min jävla svenska bok så att jag kan läsa oxå -.- men förhoppningsvis kommer jag köpa med mig något =D
2009-12-04 @ 20:41:13 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0