dåligt..

jaa fyfan vad dåligt av mig, nt uppdaterar riktigt på typ en vecka xd hahahaha xd och klagomål har jag allt fått av min bloggmamma, saga ;) så nu ska jag vara en duktig unge och uppdatera :D
uppdate om veckan ;

onsdag ( förra veckan ) ; lan! helt craazy :D

torsdag; 2 timmars sömn? vanliga lektioner fram tills lunch. efter lunch, innebandyturnering. sen tog jag tåget med saga och angella till hbg. sjukt kul hade vi och fick en delat shoppa! love you darlings! ♥

fredag; först städning i skolan på förmiddagen, och jag trodde verkligen nt städning kunde vara så kul ;D sen efter lunch blev det pigor och drängar. fy fan vad kul det var och fan vad jag skrek ;D sen hem fixa mig. vid fem kom idas mamma, ida och mandy och hämta mig sen mot felle. där det blev fix. sen skjuts till folketspark. blev mat och efterrätt sen hem till oscar en stund med ida och mandy. sen tbx till folkets park, där det blev dansa loss resten av kvällen mest med becks och jonna! :) sen hem vid tolv!
tack alla för en great kväll! spec tack till tjejerna i klassen + jonna & becks ! :) ♥

lördag; först titta brorsans innebandymatch sen väla och handla finfina julklappar! :)

söndag; blev att städa och rensa hela min byrå, alla kläder då. fy fan , hela jälva dagen xd sen blev det bara chill :)

måndag; städade jag första lådan i min byrå, allt smink, smycken och sånt skit. detta tog mig tre timmar! resten av kvällen sega jag loss :)

idag; va på väla :D blev typ inget handlat , en klänning bara och en tidning och vantar! :) träffade även jonnaponna, emmie och vicky (?) :) ♥

imorgon; här är mina planer!

* fixa min naglar, sätta fast naglar och måla :)
* duscha
* fixa håret
* fixa överläppen.
* städa klart mitt rum
* träffa angella (?)
* åka och handla julmat med fam. (?)


får se vad det blir, just nu är jag bara jävligt trött xd

nu pallar jag nt mer , byebye :D
2009-12-22 @ 21:56:51 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0