dålig start. bättre slut.

som sagt min dag började fruktansvärt. men den började bli bättre på franskan när jag fick alla rätt =) sen engelskan, lämna jag aldrig in för den hann jag nt göra (a) men får väll göra den till imon -.- sen hade vi då engelskprov som jag tyckte gick bra på! :) sen blev det en och en halvtimme över så att jag kunde plugga matte :D sen matteprov då. och jag är rätt glad. för matteprovet gick faktiskt rätt bra :) sen direkt hem. nu sitter jag här och har inga planer på att plugga! men jag borde plugga lite kemi till imon och göra engelskan, men får se om jag orkar :D ska även försöka lägga mig tidigt!!!

IMORGON ÄR DET FUCKING FREDAG =D
2009-12-03 @ 17:19:06 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0