=D

wiiihhhhooo. har varit jultomme, && det var fett kul ;) jag lovar, jag är världens grymmaste tomte ;D många julklappar, blev mkt glader :) men fick ingen biljett till libanon :( SNYFT!!! men det blir nog i födelsedagpresent, nt långt kvar fan :D här kmr mina julklappar, detta är min blogg , så jag vill lägga upp dom , sen när jag tittar tbx på bloggen så kan jag se vad jag fått :D!! mer bilder från kvällen kmr sen ;D



vita/grå skor från lacoste :)



rakapparat , hörlurar och kamerafodral! :)



saker från bodyshop, mmmmmm ! :D och världens godaste parfym från naomi campell!!



rosa nattlinne && hellokitty smink + sminkväska!! :)



&& ett års gym/bad/massage kort på badet :D & tusen spänn på väla :D


&& så blev det nitendo wii till familjen + att imorgon åker familjen in och köper min rosa kamera med 12.2 megapixels! HAPPY :D & på lördag ska jag och angella träffas & byta julklappar :D


snart kmr denna baben ligga i mina händer!! :D

min jul har varit great!! =) nu ska jag mysa med familjen

och en sak till...

JAG ÄLSKAR SAGA UHRE MEGA MKT :D ♥
2009-12-24 @ 21:22:03 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0