chillbillkill! :)

efter provet, blev det att ett gäng satte sig i cafeterian chilla och lyssna på musik! :) drog hem runt halv fyra. och sen jag kom hem har jag försökt få mitt jävla internet att funka. men nu funkar det! och sitter och lyssnar på michael jackson, får mig att vilja dansa! längtar längtar ! ♥ nu ska jag plugga lite matte och kanske göra franska om jag orkar ;)

i helgen har jag lite planer , typ kanske planer! såhär ser resten av min vecka ut;

imorgon; skola. plugga.
fredag; skola, ut och gå med saga.
lördag; jobba (?) och kanske åka in till hässle och titta på när två killar och deras band spelar ! :)
söndag; väla med sara och pernilla! :) ♥ (?)

som sagt, kanske planer :D
2009-12-09 @ 17:36:50 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0