älskade gamla 9c..

usch, dessa veckorna har jag tänkt oehört mkt på gamla 9c :/
jag har läst sagas blogg sen den dagen då gamla 9D började i vår klass.
jag har läst om alla våra äventyr i 9c.
alla våra galna ideer.
och allt roligt vi har gjort genom åren.
jag har även läst hela min blogg.
och jag har fällt en jävla massa låtar.
medan jag har suttit och läst alla inlägg om 9c.
har jag lyssnat på vår låt.
den låten som fick alla klasser att böla till på skolavslutningen.
jag kommer ihåg hur lycklig jag var med er.
att det aldrig gick en enda dag utan att vi fick skrattanfall.
som vi fick skäll asså.
ingen klass hade den kontakten som vi i 9c hade.
ingen!
och ingen kommer någonsin heller få det.
jag kommer aldrig komma i en bättre klass än 9c.
varje gång jag ser någon från gamla 9c,
så blir jag så lycklig att jag vill bara skrika och krama personen riktigt hårt.
jag kommer, när ni killar , kom och knacka på våra tjejors fönster,
alltid för sent!
ni busa alltid med oss, skrämde skiten ur oss.
men samtidigt som ni var så fjöntiga ( bra sätt )
så var ni underbara vänner, man kunde lita på er
och prata med er om exakt allt.
och tjejer, ååh mina älskade tjejor.
fan vad jag saknar er.
vi var verkligen experter på att snacka och slösa bort våra lektioner, spec mattelektionerna ;)
det var alltid krig mellan tjejerna och killarna, alltid!
fast det var alltid vi som krävde att bli blandade på gympan!
alla filmkvällar.
alla hbg kvällar.
alla biokvällar.
alla laserdome kvällar.
kommer alltid vara minnen som stannar kvar!
kommer ihåg att första terminen i nian satt andy och ålle längst bak
framför dom satt jag och saga
framför oss satt angella och nora
framför dom satt maria och frida
fy fan , det var galet asså!
jag kom ihåg att jag och saga alltid fick skäll av lärarna,
mest dan, tack vare att andy och ålle höll på med oss!
fy fan!
men jag och saga fick vår payback, andra terminen när dom satt framför oss ;)
då jävlar i det var det dom som fick skäll!!!!
fan det gör ont.
för jag skulle lätt gå på CT flera år till,
sålänge det var er jag gick med!
ni killar sa, nej jag tror nt jag kmr böla på avslutningen.
men ni bölade som små grisar och ni var så söta!

9c , jag saknar er som fan!
och jag tkr vi ska ses snart.
ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta
I LOVE YOU! ♥

såklart kommer här bilder, NJUT!!!


















2009-12-09 @ 21:51:18 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Saga

daaamn, saknar er/oss också. Sjukt mycket, det var galet (GALET BRA) det var hemma, vi var en familj. Skolan var ingenting som var jobbigt att gå till, man ville dit. Sitter fan med tårar i ögonen.. Men så är det. Den finaste tiden i mitt liv var med er. 9c är inget man kan gämföra med något annat, för 9c är verkligen en egen kategori. Jag älskar er, en del av mitt hjärta kommer alltid slå för er. <3

2009-12-09 @ 22:00:48
URL: http://suhre.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

så fint skrivit challe ! <3



vilket sammanträffande asså!

jag satt senast igår och kolla igenom gammla bilder sen nian. Flöntbilder till tusen,haha. Men så underbara på så många olika sätt :) <3



2009-12-10 @ 11:27:34
Postat av: Heinrichen

Fan vad man saknar! <3



Bra skrivet btw! <3

2009-12-10 @ 18:32:18
Postat av: Frida

Jag satt oxå och kollade bilder på oss alla för någon dag sen :O jag kan säga så mkt som att även om jag typ känner alla i min klass på IV så saknar jag ändån den närheten av er tjejer & kllarna så klart men mest tjejerna, för i klassen är det bara killar... har lixom ingen att prata med mer :( <3 9c

2009-12-10 @ 18:52:50
Postat av: suhre

åhh.... fyfan vad jag saknar det. världens bästa och finaste klass! Allting var så lätt på den tiden, problem då var inte problem engentlingen, vi hade det så bra. för alltid i mitt hjärta (jag kommer alltid se er som min sanna riktiga klass, ALLTID) :'( <3

2010-09-30 @ 15:11:17
URL: http://suhre.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0