<3

40 frågor om min bästa vän! 

1. Vad heter hon? - Saga Jasmin Uhre
2. Hur gammal är hon? - 16. ( men bara i papper ;D )
3. När träffades ni sist? - Idag :)
4. Vad har hon för hårfärg? -lite olika nyanser av brunt och rött :)
5. Brukar hon färga håret? - nja hon har ju gjort det :)
6. Vilka färger har hon haft? - massa snygga färger! rött, brunt, blont, svart med blond i!
7. Vad har hon för parfym? - nån sort vanilj " parfym" från the body shop :)
8. Är hon galen? - nej hon är en liten ängel, HOOOST!
9. Vad är erat första minne? - säkert ngt som hänt i skolan! .D

10. Har ni många minnen ihop? - oh yes!
11. Vart bor hon? – Perstorp.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? - nepp, men kanske i sommar ? :D
13. Hur ser hennes klädstil ut? – chillidill! she loves black!
14. Vad heter hennes syskon? –  Sebbe & Vincent :)
15. När träffades ni första gången? - I sexan. :)
16. Hur träffades ni? -Genom franskan!
17. Kan du lita på henne? - totally!
18. Vad brukar hon göra på helgerna? - sova? haha nej. ibland passar hon lilla vince, hon är med vänner , festar och sånt :D
19. Göra efter skolan? - plugga hoppas jag ;)
20. Har ni gråtit tillsammans? - höhö oh yes ;)
21. Har ni pussats? - a secreet you never will know ;)

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? - japp! nästan varje dag <3
23. Har hon fräknar? - nej^^
24. Har ni kollat på film någon gång? -haha oh fan ;)
25. Har ni bråkat någon gång? – mm..
26. Har ni sovit i samma säng? - jao :)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? - haha säg ngn vi inte har gjort det ;) ?
28. Har du sett henne gråta? - haha ja! XD
29. gjorde du då? - ena gången böla jag lika mkt, andra gången skratta jag så pass mkt att jag fick ont i magen ;)
30. Har du sett hon vara riktigt arg? - nej faktiskt inte ..
31. Har hon sett dig gråta? - ja :)
32. Vad ska ni göra i sommar? - vi ska göra massa! massa nytt. kanske till och med resa tsm! :)
33. Har hon svikit dig någon gång? - ja. men det som nt dödar dig , gör dig starkare <3
34. Har ni pratat i telefon någon gång? - vi har känt varandra snart i fem år. så vad tror ni ;) ?
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? -  dö.
36. Vad är ert sjukaste minne? - varje gång vi ses är ett sjukt minne :)
37. Vad är det bästa med henne? - allt. hon är det bästa jag vet <3
38. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?  - jag vet nt..
39. Älskar du hon? - oändligt mkt <3
40. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? - höhö ja (h)


you know you're the best <3



2009-12-28 @ 15:25:08 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0