trååkdag -.-

ush vilken tråkdag! har bara suttit hemma och knarkat americas best dance crew. var ute och gick en runda innan. ikväll händer inte ett skit. blir säkert tv snart. annars data! imorgon vet jag inte vad som händer , kanske något kul ? (:

sitter här och läser lite olika bloggar. och kan inte sluta skratta åt vissa personer. åt deras liv. asså xD hahaha ! julia fattar nog vad jag menar ;) det är sjukt asså. men jag kommer ändå bli skit glad om det händer, för det gör ju bara mitt liv bättre ;D

tråkigt men sant, har jag slutat dansen! av många skäl.
men jag ser framemet till nästa år , då blir det dans igen!
låångt härifrån. nytt folk. nya upplevelser!
jag längtar verkligen till den 12 augusti.
ny skola.
nya vänner.
nytt liv.
det blir hejdå gamla äckliga dåliga liv,
och hej underbara livet ! :)


har faktiskt redan börjat känna av det underbara livet,
är verkligen riktigt lycklig just nu !
efter den här månaden har det hänt mycket,
men resultatet blev underbart.
och jag ångrar faktiskt inte ett jävla skit!
alla beslut. allt jag har gjort.
allt som har hänt i sommaren.
jag mår så mycket bättre såhär.
alla jävla problem är ute i livet.
nu slipper man känna sig jävligt utnyttjad varje dag!
har världens underbaraste vänner vid min sida.
som jag kommer hålla fast i föralltid.

särskilt du!
inte en enda jävel can bring me down!
jag har verkligen insett,
med mina vänner,
vilka misstag jag har gjort i mitt liv!
dom har hjälpt mig att få bort alla pain in the ass från mitt liv!
så jag är lycklig!
överlycklig!
mest tack vare
dig ! ♥

förtjänar inte dina ord ?
HAH!
mer du som inte förtjänar min vänskap!
2009-08-01 @ 21:06:34 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0