skolan!

sitter i skolan nu. vi har matrast. alla andra är på persgården och äter god mat och här sitter jag och har precis ätit upp min fjuttiga färdigmat. det var faktiskt gott! snart kommer mandy och ida med lite mat! för dom ska äta här och så har dom tagit med lite mat till mig! :) snällisar! idag blir det match eftersom ingen vill va med mig ^^ sen ska jag fixa mig, raka mina ben och sånt. och lägga mig tidigt!  måste vakna sjukt tidigt imorgon för att fixa håret, hinner inte göra ett skit imorgon efter skolan. bara hem , packa väskorna i bilen och köra!

jag kom på en jätte bra idé!!!!!!! att imorgon så tkr jag att någon/några kan åka tåg med mig in till köpenhamn och säga hejdå till mig!! :) någon som vill ? (A) :/
2009-08-17 @ 11:37:33 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade gärna åkt med dig men har körlektion och sånt :/

2009-08-17 @ 14:34:21
Postat av: 22C

Det var jag som skrev, mitt namn försvann :P



(Jenna :P)

2009-08-17 @ 14:34:43
Postat av: Kelly :D

ååhh, jag skulle viljat följa med dig ! <3

men dyrt somn fan & kan inte imorgon. Men nr ska du åka imorgon, kanske komemr & hälsar på innan du sticker på morgonen, får kanske med Ina också !! :D <3333

2009-08-17 @ 17:46:42
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0