sista inlägget?

sitter i skolan nu. ska dra om en timme eller två. måste hem , tvätta av mig snabbt och sminka mig. sen kör mamma mig. tyvärr kommer ingen hänga med mig, för ingen kunde. men tack alla som har sagt att dom velat! värmer. <3 vid tre kommer saga till skolan och säger hejdå till mig. iiihhh så söööt den sötisen är :) typ enda personen som bryr sig. love you. ♥

hejdå allihopa! och alla som ska börja skolan i veckan, lycka till! gonna miss u! vissa kommer få lite presenter när jag kommer hem ! :) vem eller vad den kmr få är hemliiiiggt.. överrraaasskniiiinnnng!!!!!! :)

smsa med mig när jag sitter på tåget mellan 3-6 ! puss!

0734199401 (mp)
2009-08-18 @ 13:05:13 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Kelly :D

sorry för jag inte sms:a dig challe ! :( min mobil dog <3 men du får ha det så sjukt kul i libanon. köp med något till mig :D haha skoja bara :D <33 men jag kommer sakna dig 2 september !!! DET ÄR SKITLÅNGT DIT ! <3333 saaaknad till dig challeballe <3333

2009-08-18 @ 19:34:10
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0