libanon! ♥

hej alla ! :) saknat mig ? nej tror inte det . känns inet som det.
libanon är underbart! fy fan alltså. varmt som fan. kan fan inte andas eller sova. överraska släkten gick skit bra. har inte haft tillgängligt till internet förrän nu , hos min farbror. så ska försöka så gott jag kan. blir då bara när jag är hos farbror eller om jag sticker till ett internet cafe. klockan är nu fem över tolv i libanon. imorgon åker vi upp till sommarstället. träffa massa av mamma släkt. på söndag blir det kyrkan , minnesstund för morfar!! farmor och farfar ska stanna här till slutet av september. mee  happy ! (: kusin är just nu och jobbar. kommer typ hem vid ett - två. ska snart äta , sen kör nog pappa mig till mormor och kusin! hoppas alla trivs på sina nya gymnasium!

fyfan. rätt jobbigt att vara hemma hos mormor. känns så tomt utan morfar. men men. häromdagen följde jag med morbror och valde ut en ram till ett foto på farmor.

foto kommer senare. måste först ta  några ju :D
2009-08-21 @ 11:06:38 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina :D

JAG saknar dig :D <3

2009-08-21 @ 22:47:52
URL: http://inaatraan.blogg.se/
Postat av: Saga

ih, jag saknar dig :/ <3

väldigt väldigt VÄLDIGT mycket!!! <3<3

2009-08-22 @ 12:16:38
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0