home sweet home!

kom hem för 20 min sen från en underbar grillkväll! :) kul hade jag och myyysss ;) vet inte vad jag ska göra nu, orkar inte vara på datan. ska nog ner till tv;n och kränga godis. funderar på att oxå sitta uppe tills halv tre, tills pappa ringer från libanon! :) men men imorgon blir det då väla. på kvällen blir det bara vila!!!! jobb på måndag -.- men det klarar jag , som sagt bara 2 jobbedagar kvar! :)

asså fy fan för er/dig!!
har du / ni inget liv eller ?
palla hålla på..
2009-08-08 @ 23:28:31 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wihiiiiiiiiii !

jag har checkat din blogg, mycket fin :D

tack för kvällen!

förresten, många fina inköp du gjorde idag!

puss på dej, hej <3

2009-08-09 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0