HJÄLP!

har levt utan min kära mp3 nu ett långt tag! och nu ska jag äntligen få en ny av siba! behöver den verkligen nu innan skolan och resan. men jag har panik. vet inte vilken jag ska ta! jag behöver hjälp av er alla! ni kan även kommentera på min bdb. charliiine.blogg.se

IPOD NANO

rosa. 8 GB.


beskrivning;

Ett musikaliskt geni - Med bara några klick hittar den nya Genius-funktionen de låtar i ditt bibliotek som passar bra ihop och skapar en Genius-spellista åt dig.

Vridmoment - Tack vare den inbyggda accelerometern behöver du bara vrida iPod nano åt sidan om du vill bläddra genom albumbilder med Cover Flow. Titta på videor i widescreenformat. Och visa bilder i stående eller liggande format.

Blanda genom att skaka - Skaka bara lite på iPod nano så byter den till en annan låt i musikbiblioteket.




Philips ARIAZ

svart. 8 GB.

beskrivning;



Njut av en överlägsen ljudupplevelse med den bärbara AV-spelaren Philips GoGear Ariaz med FullSoundTM. Det är ett sant nöje att använda spelaren och du kan hämta videor online till den och enkelt navigera bland innehållet på den 2 tum stora färgskärmen
2009-08-02 @ 16:01:11 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0