hello sweden!

hejhej! fan har börjat bli duktig på att uppdatera nu, haha xD sitter här nu, äter glass och ska snart fixa mig! ikväll ska vi iväg till pappas farbror på fest, hela pappas släkt kommer dit. kommer bli skit kul! har käkat fyra glassar idag, seriöst, fan vad god deras glass är. jag döööör! :D idag har jag varit hos mormor, stack till frisören och fixa mitt hår till ikväll, fett  fint blev det. kanske kommer upp en bild!

miss you all!!!
speciellt världens bästa , min saga!! <333
2009-08-27 @ 17:22:47 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej challe =) kul att du har det bra i libanon , men kmr du ihåg att jag lånade dig stephanie meyers bok - om jag kunde drömma?? jag behöver den så fort du kommer hem, skriv tillbaka när du ser detta, kram catta :)



P.S har du sett på so you think you can dance?? phillip och janette har åkt ut =(

2009-08-28 @ 20:00:56
Postat av: Vanilj

IHHH! SAKNAR DIG MED!!! <33

2009-08-29 @ 21:07:52
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0