hej mellan bena! :)

klockan är snart halv nio , vaknade vid åtta, och är redan klar x) haha , ska nog inte vakna så tidigt fler ggr. jag är en riktig snabbis ju ;) ska snart dra, idag blir det massa vatten! :) kulkul! sen direkt efter jobbet blir det borta match, ska bli jävligt skönt! får se hur det går, har inte tränat på mer än en månad. sen ikväll slänger jag nog mig i soffan med ngt gott, kommer hem sent! imorgon vet jag fan vad som händer, men vet iaf att vi ska lämna ridchard och pappa i hässleholm, för dom drar till libanon ;D sakna dom? NEJ!!!! träffar ju dom om 10 dagar ? x) avis?; liiite! men det ska bli så jävla skönt att slippa dom. det är nu dessa 10 dagar jag har ett lite friare liv. SÅ ALLA SOM VILL GÖRA NGT, TALK TO ME ;D

om 5 dagar börjar skolan! helt sjuuukt, men jag längtar faktiskt ;O hinner bara gå i skolan 5 skoldagar , sen drar jag till fucking libanon ! ;D 12 jävla dagar kvar!! :D:D:D
2009-08-07 @ 08:26:45 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0