heeellluuu ! (:

men hallå ja :D hur är sverige ? fy fan. här är det underbart! men har tyvärr blivit sjuk. idag har jag varit lite hos mormor på morgonen. sen åkte familjen + farfar iväg till en grotta. skiitt fiiint! tyvärr fick man inte fota, sugigt -.- sen gick vi och åt på resturang! kom hem till farbror. pappa körde mig till mormor där två av mina mostrar var och morbror! <3 moster körde hem mig igen till farbror, umgicks lite. lite släkt kom. sen beslöt vi oss för att åka iväg och äta glass / dricka coctails! mums! sen hem och har bara umgåts. ska snart upp och borsta tänderna sen sova! imorgon tidigt på morgonen ska vi till mormor. sen iväg och shoppa. sen på kvällen ska vi på fest hos pappas farbror! fy fan vad kul det ska bli! på fredag ska vi hem till moster och äta god mat och ha det kul! (: morbror fyller även år då så blir att gratta han med!

godnatt!
2009-08-26 @ 23:44:18 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej challe =) kul att du har det bra i libanon , men kmr du ihåg att jag lånade dig stephanie meyers bok - om jag kunde drömma?? jag behöver den så fort du kommer hem, skriv tillbaka när du ser detta, kram catta :)<3



P.S har du sett på so you think you can dance?? phillip och janette har åkt ut =(

2009-08-28 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0