happyface! (Y)

kl är nu 08.08! vid kvart i så ska jag möta mandy på stationen. sen beger vi oss till skolan. känner lite fjärilar i magen. men det ska bli kul och spännande! efter skolan ( som slutar vid halv 4 idag -.- ) ska jag till präst gården och hämta min plånbok som jag glömde på bussen igår -,- x)

gårdagen; hann typ precis hem efter jobbet. sen blev det ner till ugglan. vi begav oss till stenhagmölla (?). var inte alls på humör för match. och vi hann inte värma upp. jag var beredd på en sugig match. men när jag väl kom ut på planen, då jävlaar blev deet ös i mig! fy fan vad skönt det var! efter matchen körde dom mig till julia, så gick vi och snacka och sånt! :) köpte chips på statoil, satte oss i torget och krängde och prata x) sen hem till mig lite och snacka. sen stack hon vid elva. tack för kvällen underbaring! <3
jag älskar dig pungrakare! ♥
2009-08-12 @ 08:11:59 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina :D

BRA SPELAT :D <3

2009-08-12 @ 20:15:52
URL: http://inaatraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0