första riktiga jobbedagen!

det var segt att gå upp imorse, väldigt trött! prästgården vid nio, satte upp tält och sånt. sen kom alla barnen! jag och matilda fick helt enkelt världens bästa och sötaste barn! :) och enligt dom var vi dom bästa ledarna ;) HAHA XD vi målade tröjor , flaggor och sånt! avsluta i kyrkan, sen blev det eftersnack med ledarna. slutade lite över 4. när jag kom hem , har jag bara städat rummet och tagit det lugnt! min nya mp3 kmr antingen imorgon eller i överimorgon. ni får veta sen vilken det blev ;) men det blev varken ipoden eller philips, dom hade ingen av dom i lagret, och jag pallar inte vänta två månader -.- men den jag ska få är faktiskt bra ! :)


skyll inte ifrån detta på mig!
spela inte ängel!
säg inte att jag ska fixa mig själv och blabla..
allt detta är ditt egna jävla fel!
och jag är faktiskt bara glad att det blev såhär!
fick fan veta din riktiga sida.
och det fick andra oxå!
och det är jag glad över!
det är inte jag som förlorar vänner!
det är du!!!
jag blir bara av med dom som inte förtjänar min vänskap!

2009-08-04 @ 18:04:59 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0