dålig uppdatering.

jag vet. men jag har bara inte orkat. har haft så mkt att tänka på. har insett så mkt. har förlorat så mkt. igår var det väla! handla massa. bilder kanske kommer upp någon gång. idag ska jag bara städa, packa och fixa mig!! imorgon skola. vet ej vad som händer sen om jag ska spela match eller träffa någon filur innan jag åker. någon som vill ? sen på tisdag, skola, sen snabbt som fan hem och sen bär det av till hässleholm , som tar mig till köpenhamn sen libanon! snälla , var söta och smsa med mig när jag sitter i tåget mot köpenhamn! kommer faktiskt sakna en del! särskilt dig! ♥


du måste välja.
du måste lyssna på ditt hjärta.
du måste välja en väg.
2009-08-16 @ 12:35:43 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0