äntligen!

åhh. kom hem då från skolan. efter en 1.2 mil lång cykelrunda , jobbigt! iaf så kom jag hem, så kan jag inte fixa internet till min data -.- damp. och det fanns ingen man kunde sno av -.- iaf, satt rätt länge med att fixa lite med bilder och musik på datan. och nu ligger jag i min säng och tittar friends när plöstligt jag hittar en stacakre som jag snor internet :D mohahah :D men det är rätt segt. men det får funka. imorgon blir det skola , slutar tre. sen halv sex samling på ugglan, kl 7 blir det match. ska möta dom vi mötte i tisdags. och denna gången ska vi fan vinna tjejer! kommer inte bli så mkt bloggande nu, för har skit mkt att göra. massa läxor, måste köpa en del grejor och packa! för på tisdag då åker jag :D

pusshaje
2009-08-13 @ 23:27:13 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0