26 / 4 - 09 *

dagen började bra igår ! stack hem till wang vid tre en stund , sen bar det av till perstorp sjön med nora ! vi satt bara där och vänta på resten av folket , sen gick vi runt i perstorp och leta bra grillplats. och när vi gick förbi ABF , träffade jag ida ! :) <3 snacka lite , sen skulle jag vara lite social och snäll av mig och gå och hälsa på killarna snabbt på ABF , ni tror inte jävla wang skrämmer skiten ur mig ! XD tror hela perstorp hörde när jag skrek :O jaja , sen blev det av till parkskolan! vi starta eld , grillade och hade kul ! kvällen var väldigt lyckad , och den slutade skit bra ! sen blev det hem och nanna..

idag : vilken jävla skit natt ! hemsk alltså. åååhh. dagen har varit seg. ska snart duscha och fixa mig , för sen blir det tyringe ! titta isshow med massa underbart folk. sen direkt till dansen ! <3 får se om jag hinner / pallar sticka till abf snabbt innan jag åker. hoppas på en väldigt lyckad dag !

AAAAAAAAHHHHHH BARA 5 DAGAR KVAR :) <3

jag älskar oss <3

we are all on this togheter
we stick togheter
we fight togheter
and we die togheter. <3
2009-04-26 @ 11:02:19 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0