25 / 4 - 09 *

omfg , här var det tomt tomt tomt. orkar verkligen inte uppdatera. är fan knappt på datan längre. inte laddat ner musik på skit länge heller. känner mig helt efter. skolan tar fan all tid.

igår : skola då... stack hem till wang en stund (: sen blev det heem , städa som en galning. SEN MÖTA MUPP! :D vi stack till ica , sen ångra vi oss och stack och käka pizza (H) sen ner till ica och handla massa kränge. sen hem , satt och snackade massa. sen titta vi talang (: sen ännu mer snack, sen stack jag hem vid halv elva. förlåt , för att det inte blev twilight ! men tack för kvällen underbaraste mupp ! även om vi inte gjorde något spec, så räcker det att vara med dig för att må bra . <3''

idag: har vaknat då.. segatt.. vet ej om det blir väla ? tror ej det , för det blir grillning och fotboll med klassen ! (: fy fan det var längesen känns det som. men kul ska vi ha :D sen ikväll vet jag inte vad som händer. blir väll hemma och titta film..

imorgon , vet jag fan vad som händer. meningen att åka in till tyringe med saga och titta på underbara mandys isshow. men får se , gaah palla mina föräldrar asså. annars blir det dans hela dagen och kvällen (:

ooohhh guuudd , nu är det fan bara 6 dagar kvar till stockholm ! :D AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH :D
måste fan plugga som ett svin denna helgen och veckan -.- kommer inte göra ett skit nästa helg.
shit , måste packa oxå :O kommer aldrig hinna. fan vad mycket press alltså...

                                                                                                                                                                            

jag finns här för dig, dag som natt , natt som dag.
du är min vän , en av mina närmaste.
och jag vill bara se dig glad.
du ska lita på mig.
för du är en fantastisk vän. <3
2009-04-25 @ 11:24:19 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0