17 / 4 - 09 *

HALLOJ ! jag vet , har inte uppdaterat på skiit länge.. men här kommer lite av min vecka.

onsdag : skolan , hem och träffa mamma och syster ! äntligen hemma och jag har saknat dom massa ! sen blev det stick till skolan och ta bussen med beckz, lina och louise till Oderljunga (Y) vi skulle fotas till konfan och träna. sen blev det ner tll perstorp , cykla till dansen. fick träffa min ängel , habibi ! <3 och många andra söta (: sen hem och plugga plugga. !

torsdag: seg daaag i skolan. efter skolan blev det ica med maria och nora ! vi skulle kränga glass. mums ! sen träffa man wang. följe hem. det blev data , tv. sen fixa sig , och hämta wang sen stationen för att hämta maria. sen blev det dansen. uppvärmning , sen dansadansadansa. även julia kom lite senare. sen följe hem med julia och wang ! sen fick man då inte en blung inatt. sov inte ett skit. gaah.

idag : sovmorgon idag. inte för mig då , eftersom jag inte sov ett jävla skit. gud asså. sen blev det skola, redovisa fucking svenska. SKÖNT ATT DET ÄR ÖVER !. kul i skolan idag väll , med min arab och kines :) sen blev det till audio video för att ta engångskameror! men dom var slut -.- sen hem. sovasovasova ! sov typ 3 timmar, men är fortfarande skit trött :/ ikväll blir det bara att sitta hemma , kränga , FRIENDS , och tycka synd om mig själv ! om ni vill hitta på något , smsa eller ring !!!

ifall jag inte hinner uppdatera i helgen!

löradag: älskade konfagruppen konfermeras på morgonen. sen blir det väll hem. låna lite filmer (: sen sitta hemma hela dagen och kvällen titta film , kränga och tråka som fan. det blir väll även plugga, har ju inget bättre för mig... om ni vill hitta på något , ring och smsa !

söndag: upp halv sex ! ta tåget 07.14 med beckz till hässlehåla . sen sitta där i 40 min  ! -.- frukost på stationen ! sen ta tåget upp till karlskrona. sen till boda borg på ledarträff ! blir säkert skit kul ! :) saga , frida och julia kommer senare ! sen åka bil hem. sen antagligen sova eller nått....

VET NI ?!?!?!??! :D IDAG ÄR DET FAN I MIG BARA TVÅ VECKOR KVAR TILL FANTASTISKA STOCKHOLM ! :D FY FAN VAD TIDEN GÅR SNABBBT. LÄÄÄNNGTAARR ! <3

peace and love -v-
2009-04-17 @ 17:59:32 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0