12 / 4 - 09 *

AAAAAAAAAAAAHHHHH EKEBO IDAG ! :D med världens bästa ! mupparna , jonna , jackie och ida andy emmie ? :) <3 helvetets natt alltså ! -.- GAH ! vaknade halv åtta idag , duscha , och städa rummet ! sen blev det platta håret. gjort lite konfauppgifter (: ska ner och ta på mig sen till ica och handla och ta ut pengar. sen hem käka grillat, mums ! sen blir det hem till waang , fixa sig och sånt. SEN EKEBO ! (: konfa imorgon kl 10 , vi får ju se hur det går beckz ;) HAHA ! :) HOPPAS NI KOMMER HA LIKA KUL SOM JAG IDAG :) nås på mobilen ! (mp) smsasmsasmsa !
2009-04-12 @ 13:59:39 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ninis

Jag märke när ni grillade, för jag var ute på min gräsmatta :D Jag skickade sms till dig häromdagen, men du svarade aldrig :O GRRRRRRR, akta så jag inte skickar Rufus på dig (a)

2009-04-12 @ 17:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0