SWEET 17!!!!!!!!!!!!

HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TODAY IT'S Y SWEET 17!!!!!

igår efter skolan blev det att jag och susanna drog hem till mig för att börja fixa oss! sen senare kom pernilla och emma! blev jävligt stressigt i slutet så vi var tvugna att runa snabbt som fan till tåget XD! vi hann iaf och där mötte ida och felle oss! det var galet på tåget ;D sen tog vi färjan över till dk! sen lulla vi rundor där ett tag sen färjan tbx! när vi väl var framme i hbg så fick vi vänta lääänge på en buss som skulle ta oss till restaurangen för ida var för lat för att gå -.- iaf sen när vi väl kom till restaurangen efter en hel del skratt så satte vi oss, beställde och njöt av vår goda libanesiska mat! jag mådde så sjukt bra på restaurangen, fick mig att sakna libanon så sjukt mkt! efter maten satt vi kvar ett bra tag och bara snackade och skratta tills vi fick ont i magen! sen drog vi ut en runda sen tog vi tåget hem! när vi väl kom hem till mig krängde vi massa sen var alla helt döda så alla halvsov på soffan x) när alla hade stuckit hem vid ett så gick jag och susanna och lade oss! fyfan vad trött jag var, somna så fort huvudet landa på kudden! vi vaknade vid tio eftersom min söta mamma kom med frukost på sängen! myss! så jag och sanna gick upp och åt frukost sen så bara lata vi oss som fan i soffan! sanna har stuckit nu! VILL TACKA TJEJERNA FÖR IGÅR OCH TACK FÖR DEN SJUKT FINA PRESENTEN!!! <3333

nu ska jag lata mig lite till, är as seg! sen ska jag upp och fixa mig sen tar jag tåget 15.48 med ett awesome gäng för att fira min födelsedag #2!!! vi ska lulla rundor i hbg sen ska vi till haket och käka, kommer bli en mysig kväll! (: sedan får vi se vart kvällen tar oss ;p

KANSKE kommer upp en video ? ;o
2011-01-22 @ 11:57:20 special moments. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0